Grattis

GRATTIS TILL FILIPPA JOHANSSON OCH TINGELING SOM BLEV SVENSK MÄSTARE I PONNY FÄLTTÄVLAN 2013!!!

Jag har tävlat med henne i ca 1 o ett halvt år nu och dom är så himla duktiga!

Även Grymma NATACHA HAMMER FRÅN MARIESTAD TOG SILVER!! Vi från Mariestad är bäst ;) skoja.

Min lilla Frida var såå duktig på dressyren men lite snålt betalt, 54 straff. Jag låg 6a på det så det var inte långt upp till placering.

Terrängen gick rent åt sket vägen. Jag red dåligt och Frida var inte heller som hon brukar..

När vi kom hem så tempade vi henne och då hAde hon feber, kan ha varit någon av orsakerna varför hon inte va på topp.

Nu får vi se vad som händer näst.

Postat av: Filippa

Hej, och tack! :D Såg din dressyr och det såg riktigt bra ut. Nu taggar vi nordiska, där tar du igen terrängen! :D

2013-08-05 @ 13:04:52
URL: http://filippaj.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback