gästinlägg

Hej på er alla som läser ccriders blogg! Måste börja med att säga att jag tycker att deras blogg är jätte bra och tjejerna är ännu bättre! Dom rider jätte bra och har jätte fina ponnys, vilket jag redan nu kan avslöja att de är mig dom har köpt ponnisarna av. Jag heter Linda Bolin och de är jag som har ridit både Miss Frida och Jouline innan dom här duktiga flickorna :D Jag tycker det är jätte kul och Miss Frida och Jullan hade det verkligen inte kunnat fått det bättre! Båda har fått fortsätta med fälttävlan vilket dom båda har älskat mest av allt. Ingen utav hästarna är lätt ridna.. Tro mig, dom är väldigt speciella och inte ven som helst kan sätta sig upp och rida dom. Miss Frida skulle tex själv välja vilken ryttare hon ville ha, hon ville ha Sofia, de syndes på långa vägar :D Jullan är väldigt speciell i både ridningen och hanteringen. Vi visste att hon va tvungen att han en lugn ryttare med mjuka fina hjälper men samtidigt bestämd. Frida hoppade upp på Jullan och dom älskade varandra, det såg man :D Så jag är så nöjd som man bara kan bli! :D Tex miss frida och sofia har ridit NM och ridit SM! Frida har bara haft Jullan i ett år och dom ska redan rida Lag-SM och fått massa placeringar! Sjukt bra :D
 
Jag själv är 17 år och rider en stor häst som heter Lalique och henne har jag också bara haft i ett år. Vi rider nu 1* (enstjärnigt) i fälttävlan och de är ju självklart de roligaste som finns :D Så vi ska nu i år rida SM i fälttävlan som går i Humlamaden i Skåne, och innan ska jag träna för Janne Jönsson och Piia Pantsu vilket som kommer vara en riktigt bra uppladdning. Sen har jag stora mål med min häst men de tar jag inte nu!
Lalique är en underbar häst som är helt fantastisk att rida och Hon har mycket kapacitet och jag tror på henne!
'
 
Min blogg: www.lindabolins.devote.se
 
Jag tycker att Sofia och Frida är riktigt goa och söta tjejer smo alltid är goa och glada och vill alltid sina hästars bästa! Rider bra och är noga med sin ridning. Planerar, kämpar och glädjs åt andra. Så jag vill bara säga att ni är så sjukt duktiga tjejer och fortsätt så! För då kommer ni långt, tro mig. Ta åt er de bra, släng de dåliga åt sidan som man kan höra. Köra bara brudar, NI ÄR BÄST GODINGAR :D
 
Jag tänkte lägga upp gamla bilder på mig, jullan och miss frida men min dator är lite konstig.. så de får bli på min egna blogg istället.. Men jag tackar för att jag fick äran att blogga på denna blogg, ccriders! Lycka till nu och jaa, vi hörs ju typ varje dag haha men ändå. Fortsätt följa och stötta dessa tjejer! 
 
Puss och Kram från mig, hejs :D
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback