Fulla dagar nu 1 vecka framöver.

Hur min "vecka" framöver kommer se ut kommer bli såhär. Jag skriver "dagviss" hur allt kommer se ut. 
 
Denna veckan:
 
Idag - Blir det hoppträning, sista hoppträning inför Lag SM, får helt enkelt se hur de går, som det ser ut nu känns hoppningen väldigt bra. Men tror hon kommer vara pigg imed hon fått vila imed vädret har varit kast, åskat & regnat.
 
Fredag - Penny Girl kommer och intervjuar mig, dem kommer ta bilder från oss som mamma fotat och ja jag vet inte riktigt hur dem lagt upp de hela, jag får se hur det blir. 
 
Lördag - Jouline ska få gå en vända på banan där hemma, på morgonen eller vid lunch ska mamma och jag på loppis och sälja massa gammalt skit jag har, kläder och massa barnsaker. 
 
Söndag - Denna dagen hoppas jag att det blir fina bilder med klänning. Sista dagen för de, och sista dagen då jag min lediga dag, sista gången jag antagligen kommer få känna ensamhet i stallet. Kommer sakna detta. 
 
Nästa vecka:
 
 
Måndag - Skolan börjar klockan ett. Ska kanske ditt tidigare får se helt enkelt, vill hjälpa min blivande klasskamrat nu inför flytten ditt, hon ska bo på gården och jag tänkte om jag har tid att hjälpa henne lite med att packa in allt, ska ju bli så kul att få träffa min blivande klasskamrat, vi har snackat en del, och hon verkar dö go på alla viss hihi. 
 
Tisdag - Blir en skoldag, men tror inte den blir som en vanlig skoldag utan med "lärakänna" dag. På kvällen drar jag och Jouline på en sista dressyrträning nu inför SM. Ska försöka sätta detta satans programmet nu, Hatar det programmet, men bara att köra på. Det ska sitta ordentligt tills på Fredagen. 
 
Onsdag - Ska antagligen till skolan på morgonen, jag hoppas på de, blir nog oxå en "lärakänna" dag. Får se hur det blir. På kvällen hem och rida en tur, rida igenom programmet, och massa sådant, sista dagen jag kan göra de. 
 
Torsdag - Allt ska vara packat och klart, flyttar ponnyn min, flyttar ditt en transport, och sedan taggar jag och laget upp för en underbar helg LAG SMet börjar, så LETS GO. *Som ni kanske förstår ingen bloggning denna dag. 
 
Fredagen - SM börjar. denna dagen är Dressyren. Ingen bloggning, kanske en mobilbloggning men har ju fullt upp och tror det är nån så kallad "fest" på kvällen eller var det Lördagen? vet inte helt hundra men nån av dem kvällarna är de, defilering heter det hehe. 
 
Lördagen - Andra dagen på SM, denna dagen är de hoppning, antar det inte blir särskilt "stressigt". Ska bara precis in hoppa en nolla och sedan heja på alla dem andra, kameran får var min vän för dagen hihi. Ingen bloggning här heller, ska vara social med mina goa vänner så ni får ta att det inte blir någon bloggning för min del. 
 
Söndag - Sista dagen, Terrängen börjar, min gren, min favoritgren, här ska vi bara precis göra en nolla, och sedan kan jag inte göra mera, mitt mål är en placering individuellt. 2010 var jag nära att få ett Silver individuellt. Men tyvärr blev det inte så, all press jag kände jag hade, jag var inte så gammal, och jag var så nervös, hade hicka genom hela banan, allt var så maxat för mi lilla B ponny. Men är stolt över våran runda, och hoppas på att göra en revansch, men inga krav på placering, ska gå in och bara njuta av att få vara med i laget. INGEN BLOGGNING KANSKE PÅ KVÄLLEN NÄR VI ÄR HEMMA. Förvänta en maaaassa bilder. 
 
Måndag - Och här har vi en Måndag igen, och här ska vi till Skolan, en vanlig skoldag, träffa min klass igen och sedan någon gång denna vecka ska Jouline och jag flytta vidare till nya öppna dörrar, jag träffar vänner & Jouline med. Ser så fram emot detta, men samtidigt gråter jag floder, vill verkligen inte lämna människorna, djuren, Tinto, stallet ja allt. Kommer bli en chock för mig att ha "stallkompisar" folk att rida ut med, och snacka med dagligen, hitta på en massa skit haha <3 
 
Så här ser min/a vecka/or ut. Hoppas ni får all info om hur det kommer se ut. Hoppas ni håller ögonen öppna hela veckan. Massa bilder kommer att ploppa upp, massa information om olika saker. Känner mig mer än taggad. 
 
- Kram. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback