Filmkameran gick i sönder-Vad hände med alla videos?

Bloggningen nu idag och igår har inte legat på topp, tyvärr. Igår var vi ju och terrängtränade. Mamma skulle fota, och vädret var inte heller på topp, och ja bilderna blev suddiga imed vädret, rörelserna var för hastiga osv. Så blev inga bilder tyvärr. Fett irriterande, men sånt man får ta. Sen när vi satt i bilen och jag kolla på bilderna, så skulle jag se videon, sätter igång kameran och givetviss var skärmen sönder, vi har en toutch skräm liksom så hela skärmen var sönder, ingen spricka ingenting utan den var helt grå. Så vi började filma osv, och de funka men man kunde inte se ett piss i den, men imed själva toutchen funkade så tänke jag testa förra över det i datan, själva träningen då. På skärmen så är det fyra olika alternativ att klicka på närdu ska koppla till datan, och jag visste vart den satt, så idag hände miraklet, videona överfördes, och allt kändes som en lättnad hehe. Allt förs över i mammas data imorgon och sen ska vi antingen lämna in den eller köpa en ny, vill liksom ha SM filmat. Men är fett glad att det går att överförra på någon vänster, typ ett mirakel. Så ikväll ska jag fixa med lite videos och göra en "happymovie" för att jag är så glad att inga videos försvann. NU SKA DET FIRAS. 
 
- Kram från en lättnad Frida. <3
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback