Extremt sällskapssjuk.<3

Jag är ledsen för jag inte bloggat så mycket nu i helgen. Och för att jag tar "dagenefter" med massa ridpass osv. 
 
Igår red jag ut henne på stubben, tävlade mot alla bilar haha, ja asså pappa kom körandes så jag fatta galopp och drog en lång repa. Pappa kollade hur snabbt han körde och det resulterade 60km/h. Ponnyn sprang riktigt snabbt. Och då kan jag säga så här, jag höll ett lagom tempo och hetsade inte direkt, kunde nog ökat två växlar till haha. Hon var hur fin som helst igår. Hon har blivit så fruuuuktansvärt sällskapssjuk till mig nu, hon pussar på mig hela tiden utan jag ger "trickteckenet" och sedan om jag borstar henne vänder hon på huvudet och liksom slickar på min arm eller något, och om jag kratsar framhovarna kan hon rätt som de är bara så och pilla mig i håret haha. Så söt. 
 
Vi fota inget igår men jag bjuder på tre bilder från i förgår. Några ganska mysiga bilder.. <3 
(ikväll kommer resten av stubbilderna från i förgår upp.) 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback