Ett kval så vi kunde ställa upp.

NU har vi packat allt, och imorgon ska allt packas in i bilen. Upstigning i vanlig ordning klockan sju, ska rida ut en sväng på henne, sedan ska hon fixas och flätas, ni kommer antagligen få en liten video imorgon när hon fixas. Lite planering i ett video inlägg och så. Vi ska ända upp till Styringe, tar runt tre timmars färd. Ska bli spännande var trotsallt där jag satte kvalet med Salsa så vi kunde ställa upp i LAG SM 2010, ååh minne.
 
När vi väll kommer upp imorgon stannar vi ju där över natten, stallar in hstarna, ska pussa dem godnatt och så hihi, men när vi kommit fram ska vi skritta ut en liten runda, imed hästarna stelnar till, blir trötta i benen osv, dem behöver röra sig. På kvällen runt sju blir det bangång, jah hoppas på en "frida & jullan bana", Jag fick även reda på att programet jag tränat in och red i Tisdags, var helt i onödan det är samma program som i Öveds. Så hoppas på en lydig och inte så spänd Jouline. 
 
På Lördag rider jag då min dressyr 10:12, hoppningen börjar 12:00, sen terrängen vet jag inte riktigt. Håll tummarna för oss. Let´s go. 
 
Som ni förstår kommer det inte uppdateras från min sida imorgon, imorgon ska mamma fota oss ( mig och min kompis Heidi), sedan bombar hon med foto på Lördag med. Men imed vi antagligen kommer sent hem på Lördagkväll så kommer jag nog blogga och lägga över foto så som videos på söndag morgon. 
 
Ni får ha en skön Torsdag kväll, för imorgon drar vi. Och snacka om att jag är taggad.
 
- Kram.
 
Bilden fotad den 6/4.2013, känns som igår pappa tog sina första bilder på oss. 
 
 
 
Postat av: Agnes

Lycka till! :D

2013-08-02 @ 08:57:49
URL: http://agnesahlgren.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback