En riktig gangster.

Blir inget SM idag, ville så gärna se Linda & Lillan, men blev ändrade planer, istället ska jag sitta fast klistrad framför live sändningen på datan. 
 
Drog till stallet tidigt imorse och fixade Jouline inför ett ridpass, den lilla var ute som vanligt och götta sig i solen. När jag hade gjort klar Jouline så hör vi någon kommer upp till gården, en tjej ställer sig i öppningen och bara "vi har en liten rymmare här" och jag vände mig om och hörde först inte vad hon sa, så sa hon det igen, så tänkte jag att ja nu har hunden rymt igen. Men så ser jag en svart liten shettis står så nöjt och undrar varför hon står där och inte vid vägen och äter gräs...jag blev så arg på henne...hon har krupit under tråden förr med men ja hon har inte gjort det på väldigt länge...så nu ska träden fixas, så ja vi får se vart hon är sen när vi kommer tillbaka...hon är en riktig gangster, haha.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback