Det är skillnad från det man varit med om innan.

Tillbaka i skolbänken. Eller inte... 
 
Hela denna veckan kommer vara sjukt lugn. Vi har stalltjänster på morgonen och på "kvällen." Har lite "lärarkännadagar". Känns bra detta, lärt känna en massa nytt folk, dem jag snackat med hit intills är väldigt trevliga. Har inte hunnit snacka med alla då vi är 31 i klassen. En aning mycket om man säger så. Jouline gick dressyrträning i Måndags för Anna, och igår red jag lite på fältet i dressyr. Hon var ganska taggad & glad. Imorgon vid 12 drar jag från skolan. Ska dra till stallet & fixa med allt. Sedan drar vi till Tågarp. Ska bli spännande, och så klart siktar vi mot att ha så himla kul. 
 
På måndag kväll är målet att flytta Jouline till Bökeberg. Ska skötta om henne själv är min tanke. In / ut & antagligen mockningen med. Vill ha så mycket egen tid med min ponny som möjligt. Så folket får en häst mindre att handskas med. Ska stå i det nya runda. Min tanke är att på Tisdag efter skolan ska jag försöka snacka till mig med lite folk & rida ut en sväng, lite lagom arbete är då tanken, sedan Onsdagen får hon vila, även om det är hoppträning, hon ska endast vila från den hoppträningen, så jag rider henne själv i riidhuset på kvällen när pappa slutat. 
 
Dem senaste dagarna har massa tankar snurrat runt i mitt huvud. Om skolan, vad folk tycker om en, självklart är det saker man är nervös över, man vill ju inte springa omkring som en tjej med näsan i vädret det är det sista jag vill, jag vill liksom vara jag. Sen behöver ju inte alla säga OMG FRIDA. Haha ja ni förstår nog hur jag menar. Men man kan ju säga, att en kram på morgonen & ett hej från folk, är så himla underbart, man blir så paff. Tror jag kommer trivas utmärkt med Jouline där med. Nu känns det lite ensamt men de är ju klart, min bästavän är ju inte där. <3
 
 
 
Bild från i Måndags från dressyrträningen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback