11 dagar kvar...

Hur ser nu min Onsdag ut då? 
 
Imorse gik jag upp runt sju, skulle till stallet och rida, göra vid allt till ikväll. Imed vi ska på SM möte ikväll i Dagstorp. Men jag bestämde mig för att Jullan skulle få lite egen tid i hagen och bara få ta de lugnt idag. Hon har gått sedan tävlingen, och igår var ända dagen hon gick "hårt". Dem andra dagarna har vi bara varit ute och skrittat. Så vi bestämde att ta stallet senare istället, bara fixa allt för att sedan dra vidare till mötet. Jullan kom ut runt åtta, och sen åkte jag hem och lade mig i sängen igen, sov fram till halv tolv, och sen satte jag mig vid min egna data och glodde på gamla bilder. Ikväll ska jag träffa laget som sagt, ska bli riktigt spännande, kul att träffa min busprick Heidi haha, vi har alltid så jäkla kul...sinnes. 
 
Imorgon bär vi av till Terrängträning i Tågarp sista gången innan SM, på den banan då. Mamma ska fota mig lite, och pappa lär filma. Jag börjar räkna ner till två saker...
-Skolan
-SM
 
Har fått kontakt med nästan alla i klassen, folk tycker nog jag är lite random haha, jag bara skriver som känt dem länge haha, nej men skämt och sido, vi börjar ju ändå snart, och det känns kul att vara redo. Alla är nog lika taggade som jag, en del ska bo där, och liksom hur kul är inte det?! Att bo på skolan, bland stallarna ja allt, "tyvärr" bor jag för nära för det haha, men jag är ändå så taggad, trots allt... 11 dagar kvar, känns som det var igår det var 1,5 månad kvar.
 
Kram på er nu. <3
 
Lite bilder på mig och Salsa under vårt mest framgångsrika år - 2010.
 

Postat av: Emelie

Hej! Jag är ny här och undrar bara hur höga klasser ni tävlar just ni? (ex, P90-*stjärningt , högre eller lägre? och har ni tävlat SM/NM? Vad satsar ni på att få tävla?

2013-08-07 @ 14:46:23
URL: http://johanssonsen.se/
Postat av: Elsa

Vad ska du gå för gymnasium? :)

2013-08-07 @ 15:40:03
URL: http://eventingbyelsa.blogg.se
Postat av: jessica wadst

haha oh har du bilderna kvar sen vi red på galoppbanan :p

2013-08-08 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback