Saknar alla dessa stunder.

Saknar B ponny tiden så otroligt mycket just nu. Finns så mycket med Salsa som jag saknar. Jag kunde denna ponnyn utan och innan till. Jag kunde läsa av han som ett facit för jag visste PRECIS hur jag skulle rida han. Och jag visste hur han var i sitt humör bara att vrida på örat. Denna ponnyn och jag har gjort så mycket underbara saker tillsammans. Minnen som aldrig glöms och det är just dem minnena jag saknar.

Han kom till mig som en ”skogsmulle” ponny. Och avsluta min tid med han som en riktig tävlingsponny i alla granar LA/LA i dressyr och hoppning med placeringar då han innan endast gick typ 2 LC. Från att startat en fälttävlan från att vara med i SM med mig. Från att vara skogsmulle till att bli en riktigt stjärna. Jag saknar han riktigt mycket ibland. I sommar har han varit hos sina nya ägare i två hela år. Kändes som det var igår jag sa att jag ville sälja han på grund av att jag ville satsa på min 6åring. Jag tog ett helt underbart beslut som jag aldrig ångrat. Han står hos dem mest underbara människorna och dem tar hand om han som om han vore deras lilla prins. Jag ångrar inte mig ett ända dugg. Det kan bara bli glädje med dem.

Tack för alla fina stunder vi gått igenom Salsa, alla helt o förglömliga stunder. Ponnyn som jag aldrig glömmer <3 

Postat av: Michelle Skoog

åhh, finaste !! :')

2013-04-28 @ 21:29:39
URL: http://michanochrappe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback