Pust...

Haft en lång dag i stallet, mockat, putsat utrustningen, plockat fram, lagt upp mat, ridigt. Jag har haft en hel dags jobb i stallet rent ut sagt. 
 
Idag när jag red Jullan red jag henne lite lösgörande på gräset, mycket galopp övningar med tempo osv. Ville hon skulle lyssna i varje halvhalt. Och det gjorde hon. Jag red i dressyrsadeln så hade lite ont i benen efter jag ridigt i lättsits typ 12347654 varv....sen efter lite jobb i trav med så skritta jag ut en lång runda på kanske 30-40 min. Det gillade hon verkligen. Skrittade en helt ny väg idag som vi inte gjort innan och det funkade bra, vi stötte på ett par rådjur, så gulliga, tyckte Jullan med. Bloggningen från min sida idag har inte varit den bästa, jag har fixat med mail hit och dit till tjejen som ska fixa våran blogg. Ska bli kul och se hur resultatet blir. 
 
Imorgon blir det hoppdebut för mig och Jullan, blir första utetävlingen för året för alla. Men första tävlingen i hoppningen för mig. Jag kommer hoppa en LC bara som en träning inget märkvärdigt. Ska bara vara nolla och så. 
Resultatet kommer att komma upp på bloggen imorgon så klart. 
 
Ikväll hann jag fixa min terrängfilm från i Onsdags. Men det tar jag i ett enskilt inlägg. 
 
Vi vill oxå tacka er för 146 stycken läsare. På endast ett dygn. Det värmer. Tack tack tack. 
 
Ha en bra kväll 
 
//Kram Frida.
 
Bild sen tävlingen förra helgen då vi kom tvåa på våran första dressyrtävling.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback