Lite filmer på mig och Jouline i alla tre grenar,

 
Jag och Jullan när vi hoppar för andra gången hemma. Hade inte hoppat på 1,5 år därför väldigt ringrostig. Med träning på detta kan detta blir riktigt bra tror jag, 
 
 
 
Första träningen i dressyr för tränare. Då jag endast jobbat hemma själv i padocken. Riktigt härlig är hon att rida dressyr på, hon är snäll i munnen, och älskar att jobba på. 
 
 
Första terrängen ever med henne. Aldrig hoppat terräng med henne innan, så detta var en riktig kick. Hon hoppade helt otroligt fint och allt kändes super.
 
Och här får ni sist men inte minst en lite Pepp-talk film till mig själv och Jullan. Då man tar åt sig av varje ord och verkligen taggar upp ännu mer. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback