Hej kära läsare:D

Hejsan!

Det är så himla kul att vi redan har så många läsare! Tack så jätte mkt:D
Idag var det en Chill dill dag i skolan med mkt skratt :D tummen upp för de! Jag red min "sponsor" ponny XL Broderick idag och han gick såå himla fint :D han kunde knappt något inom dressyr när jag fick honom men nu kan han öppna,sluta,skänkelvikning, förvänd galopp, enkelt byte osv :D jag har haft honom sedan 1 augusti :D

Idag fick Frida och dobbie vila :)

På onsdag då vi är lediga ska jag och min D-ponny No Doubt tävla i nordhallands ridklubb, Det ligger i Göteborg någonstans :D vi ska starta L:B och L:A, håll tummarna för nu hoppas jag kunna sätta min sista nolla inför MsvB :D ska berätta om vad No doubt är för ponny lite senare sen :D

Ha en riktigt bra fortsatt kväll :D
// Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback