fortsättingen följer...

Det var Lena Bredberg som ringde. (hon är ponnylandslagets ledare) 
Hon frågade hur jag tyckte det hade gått och att det var bra gjort. Hon bad mig även skicka in en intresse anmälan till NORDISKA MÄSTERSKAPEN. Jag var uttagen till NM, Det var helordt otroligt!!!!
En vecka senare till HANNES MELIN och praktiserade hos honom. Det var super kul och lärorikt!
JNär jag kom hem där ifrån var det endast 1 och halv vecka kvar tills vi skulle åka på NM :D
 
 
Resan till NM tog 6 timmar, Det gick i Norge, Starum!  Dressyren gick dåligt men jag kände mig taggad inför terrängen som var nästa dag! Jag var skit nervös för allt försenat för det var någon som hade ramlat av.. Men när jag galopperade iväg mot första hindret var det som bort blåst! Vi fixade banan, Hon var helt fantastisk min lilla frida, allt bara stämde och det var så jävla roligt!!! när jag kom i mål bara jag kastade mig av och tog av henne sadeln och benskydden, jag gick länge med henne och sen tvättade vi av henne. Vi gick med henne på kvällen igen för att hon inte skulle stelna till alldeles för mkt.
hoppningen gick nästa dag och hon kändes fin på framridingen. Vi gick in på banan och det kändes skit bra! Hon var framme för skänkeln. Vi rev ett hinder men jag var skit nöjd!
Jag blev 7a!!!!!!!!!!!!!!!
 
och var en av dem 8 som var felfria på terrängen av 28 startande.
 
Jag tog även placeringar i Boxholm,Mantorp och Örebro det året :D
 
Detta året startade jag i tågarp och blev 4 + BÄSTA SVENSK!! :DDD
 
nu får ni följa mig och Miss Frida genom våra år framöver! 
 
Godnatt , Puss 
// Sofia
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback