Förbereder mig till tävlingen imorgon.

Sitter nu i stallet och fixar med Jullanssadel, imorgon är de tävling och de ska bli riktigt kul. Jag har en långdag i stallet idag och har en massa att göra. Så jag har inte så mycket tid att sitta här och skriva. Men Jullan ska iallafall ridas lite lätt idag. Antingen blir de padocksarbete eller så blir de lite övergångar på gräset. Får se hur jag gör.

Ikväll ska jag fixa Jullans Outfit. Bilder kommer att komma. Hon kommer inviga sitt nya pannband som jag fick igår. Swarowski Pannband, två raders. Men nä nu måste jag sluta ikväll kommer en massa uppdatering. Ni som läser bloggen via mobilen, ni ser tyvärr i te hela headern pågrund av att temat är så från http://blogg.se">blogg.se... Så ja tyvärr.. Men i veckan kommer en massa nytt och de får vi se fram imot!

Nu ska jag fortsätta med de jag gjorde och sedan blir de hem och uppdatera ännu mera.

TAGGA TÄVLINGEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback