En fin blogg vän jag har

En del har undrat hur jag och Sofia började snacka. Igentligen är det svårt att förklara hela historian men började med att jag frågade vem hon var på FB då hon sa att hon ägde Miss Frida Lindas förra ponny. Då jag visste vem Miss Frida var. Så jag och Sofia snackade mer och mer då hon frågade mycket om hur det gick och så. Sen hörde jag att hon skulle tävla i Tågarp då jag var på henne att åka ditt och hon var redan anmäld så jag och pappa for upp där så fick jag äntligen träffa henne. Efter mycket letande och klydd med telefoner hit och ditt så hitta jag äntligen henne. Jag och Sofia har fått riktigt bra kontakt. Vi snackade om att träffas i sommar då hon jobbar i skåne. Då det blir helt perfekt att ses. Sofia är en helt underbar tjej med båda fötterna på jorden. Hon ser inte ”ner” på mig för jag precis fått ny ponny och hon vet ju vad Jullan kan, men hon ser inte ner på mig som ryttare fast hon rider dem klasserna hon gör. Sofia har verkligen horsemanship. Dagen vi sågs i Tågarp var helt underbar gick med en helt galen tjej nästan en hel dag. Och nu har vi till och med en blogg tillsammans. Haha vart ska det nu leda? Men till sommaren ses vi mer, och även om 3-4 veckor då hon tävlar i Dagstorp då jag startar min andra fälttävlan med Jullan med, då ses vi äntligen igen. Då ska vi sprida lite planer om våran lilla blogg, då vi hoppas på att få fler läsare till dess. 

Kram Frida.

 

Postat av: Louise

Japp tävlar P80 :)
Kommer också ner dagen innan, lycka till du också :D

2013-04-30 @ 23:27:41
URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se
Postat av: Louise

Haha ja tyvärr är det jag som startar först ;)

Varsegod :D

2013-04-30 @ 23:33:46
URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se
Postat av: Louise

Skickade en outfitbild nu :D

2013-04-30 @ 23:51:08
URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback