Är helt slut i kroppen....

Idag hade inte Sofia tid med någon bloggning tyvärr!

Så lilla jag får ta det idag.

Jag hade tänkt att bara ta lite fort vad jag har gjort idag.

Klockan 09:00 idag tog vi bussen med hela skolan 7-9 till skogen, vi skulle ju självklart ha orientering. Och jag hatar verkligen det, vet knappt hur man räknar ut på en karta vart man ska gå, men sån tur gick jag med ett gäng som visste så det hjälpte ju väldigt mycket vi kom ju endast vilse en ända gång men då gick vi i en tätt skog med träsk och hela skitet så sluta med att jag trampa rätt ner i träsket så jag blev ju skitig som bara den. Alla dessa jäkla granar här var ju skit taggiga så vet inte hur många gånger jag skrev som en idiot…men i alla fall vi gick/sprang 9,5 KM, jag var helt slut i mina fötter och hade verk i hela foten, så dem sist km tog jag av mig skorna och gick barplatt, det var fan värt det, hade så satans ont. Självklart klara vi ju alla och hittade alla. Skönt annars hade vi fått åka ut igen….och liksom det räckte att vi slösade 2,5 timme i skogen efter 7 jävla kontroller…..

Mamma hämta mig sedan i skogen, skulle till stallet och rida ut henne för hoppträningen blev inställd imed Vallborg.. synd men skritta ut en lång runda i mina gympa kläder funka ju utmärkt. Jullan var väldigt pigg men allt funka bra, vi bokade ridhuset imorgon så jag och pappa kan hoppträna lite själva. Behöver ju verkligen denna träningen imed tävlingen i helgen. Just nu sitter jag här och ugglar och tänker på vad jag kan skriva till er nu. Min fantasi så här en Onsdag kväll är ganska dålig. Men som sagt Sofia hinner nog inte skriva så mycket idag!

Ha en skön Vallborg med allt ert suppande!!! :D
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback