2014

2014 känns redan som ett bättre år! 2013 hade många motgångar med sig men nu är jag många erfarenheter rikare! Våren 2013 hade jag däremot jätte många framgångar! Jag vann 3 L:An i dressyr med XL på 74 %! Jag vann två L:An i hoppning på dobbie och red även en MsvB på honom men tyvärr såldes han i juli. Frida och jag var placerade i Tågarp och dagstorp och var bästa svensk på båda tävlingarna! Gardenia kom även i början på juli till oss! :D Jag ser 2013 som ett lyckat år men jag känner på mig att 2014 kom vara helt galet bra!! Just nu har jag en ponny och en stor häst i stallet, lilla finesse är hos bästa Linda som vi köpte Frida utav, där har hon det jätte bra! 



En utav mina favorit bilder på min Frida!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback