Kommer bli en lång och regnig dag idag...

Har spöregnat hela dagen. Började redan igår kväll. Inte någon vidare alls. Men marken har varit ganska torr nu efter all stark sol som varit dem senaste veckorna. Igår kväll såg jag ESC.. inte ett dugg nöjd att Danmark vann. Tyckte låten var ganska wannabe Loreen. Tyckte Robin skulle vinna lätt. Menmen sånt är livet. Jag tröstade mig själv genom att baka lite muffins. Blev riktigt stora och riktigt goda. Gjorde sockerkaksreceptet och pregade i lite chocklad i muffinsen med. Smarigt.

Idag skulle jag igentligen rida men imed vädret är väldigt trist och vår paddock blir ännu tråkigare när den är blött så för tillfället får hon vila. Om vädret lättar under dagen kanske jag rider ut henne en sväng eller försöker rida i paddocken även om den bli ännu djupare än vanligt och jobbigare för henne. Men jag får helt enkelt se. Imorse åt jag lite muffins som frukost såg på TV och lata mig ordentligt. Så just nu är mina föreldrar och handlar på Hööks. Dem ska handla täcke och kanske ett träns. Vem vet dem överraskar mig kanske med nått haha.. Nej nu ska jag vidare till mig läx arbete. Ingen tumme upp här inte.
Men Sofia kommer blogga lite idag. Ni kommer ändå få massa inlägg så oroa er inte.

Kram Frida.

Postat av: Alva

Sv; Självklart kikar jag in! :D Jättfin blogg! SKa vi följa varandre på bloglovin? :)

Kram

2013-05-19 @ 18:41:42
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback